onsdag 28. desember 2011

Snus!


Lenge siden sist nå. Bare så det er sagt, jeg lyktes til slutt med røykeslutten [takket være snus]. For snart et år siden, 1.januar 2010 sluttet jeg med røyk og gikk over til snus. Det kommer snart et nytt år og nye forsetter skal holdes. Denne gangen er det snusen som skal forsvinne for godt, noe jeg har STOR tro på at jeg kommer til å klare. I kjøleskapet ligger det en hel snusboks [Slim SKRUFF fresh white] og på fanget mitt har jeg en boks til med 8 snus. Det er det siste jeg noen gang skal ha i meg med nikotin... I det siste har jeg merket [innbiller jeg meg] at ene tanna mi snart skal palle ut, og jeg har panikk. Får håpe det holder og at jeg klarer å kvitte meg med snusvanene mine.

På gjensyn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke til! Jeg anbefaler å ringe til røyketelefonen for å få gratis og proff oppfølging!