fredag 30. januar 2009

Fredagskveld

Da var det fredagskveld igjen alt=)
Filming hos Oda med Christina.. Jeg og CM gjorde store fremskritt=) Vi var ikke så stille som vi pleier å være. Vi sa nesten litt mye *sjokk*
Dro da hjem for å gjøre lekser.... =(
Jeg ble etterhvert rastløs og sendte da melding til Marita for å fortelle at jeg var rastløs:D Det endte med at jeg ble overtalt til å møte henne på Haakons<3 Satt der og røyka [gikk dårlig dætta] og tok en ølXD
Så var det å åka heim at tæll ho mor da:D Ute kaldt, hjemme varmt<3
Og heldig for meg så går filme Smokey and the Banditt 3 på TV'en i kveld:D:D:D Yeah!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din snik, du sku liksom prøve å slutte å røyke, men i stella har du bare blitt værre.

snart-røykfri sa...

Jeg er da ikke væære da Mia....=(
Men jeg er ikke så flink heller da, det må jeg nesten inrømme.. Men værre, det har jeg ikke blit ass!XD thihi

Emma sa...

DET SKRIVES VERRE.
E ikke æ. Og joda, Silje, du var veldig flink en stund - så jo du har faktisk blitt verre!